Darmowa dostawa
100 dni na darmowy zwrot
3 lata gwarancji
Free shipping
100 days for free return
3 year warranty
  • Reklamacja YOER

 

Kupując u nas produkty YOER możesz skorzystać z prawa do 3 letniej rękojmi lub gwarancji.

Dzięki pakietowi YOER PLATINUM SECURITY (patrz pkt.V.) nie musisz ponosić kosztów wysyłki produktu jeżeli poinformujesz nas w wiadomości e-mail z jakiego adresu możemy odebrać od Ciebie przesyłkę. Oferta ta dotyczy tylko odbioru produktu na terenie Polski.

Możesz również odesłać paczkę na własny koszt wybraną przez siebie firmą spedycyjną na adres YOER sp. z o.o. ul. Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.

Prawidłowo złożona reklamacja polega na dostarczeniu do naszej firmy produktu wraz z formularzem reklamacyjnym. W tym celu prosimy wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@yoer.pl z wyjaśnieniem czego dotyczy problem. Zamówimy kuriera pod wskazany adres, który odbierze reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym.

Reklamacja powinna zawierać

  • Twoje imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail do kontaktu
  • Nazwę przedmiotu reklamacji
  • Potwierdzenie zawarcia umowy
  • Datę wykrycia wady
  • Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy

Ważna informacja: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

Koszty odrzuconej reklamacji ponosi Kupujący. 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do tych procedur znajdują się na stronie https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

Więcej informacji na temat Rękojmi znajdziesz poniżej:

Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Zasady odpowiedzialności Sprzedającego w ramach rękojmi regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Informację o decyzji otrzymasz drogą elektroniczną na wskazany przez siebie adres e-mail.

Więcej informacji na temat Gwarancji znajdziesz w pkt.VII. Regulaminu.

Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie sklepu.

Pliki do pobrania:

Pismo reklamacyjne możesz pobrać tutaj.

Kartę gwarancyjną możesz pobrać tutaj.