Darmowa dostawa
100 dni na darmowy zwrot
3 lata gwarancji
Free shipping
100 days for free return
3 year warranty
  • Regulamin

I. Informacje wstępne.

Właścicielem sklepu internetowego www.yoer.pl jest firma Yoer Adrian Kazer ul. Bernardyńska 2, 64-000 Kościan.

NIP 698-154-66-40
REGON 301188692
BDO: 000008351
Wpis nr ewid. 7220 - prowadzony przez Burmistrza Miasta Kościana

Adres do osobistego odbioru towaru (po uprzednim umówieniu terminu):
Yoer Adrian Kazer
Ul. Bernardyńska 2/218
64-000 Kościan

 

II . Składanie ofert - u nas możesz kupić bez rejestracji.

W celu dokonania zakupu należy wybrany produkt dodać do koszyka, gdzie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące kosztu całkowitego zakupu tj. ceny produktu + kosztu wysyłki.

 

III. Realizacja i płatność.

Dane do przelewu (w tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia):

Santander Bank Polska S.A.
31 1090 1274 0000 0001 3394 0643

Yoer Adrian Kazer 
Ul. Bernardyńska 2
64-000 Kościan 

Na przelew czekamy maksymalnie do 7 dni.

 

IV. Dostawa 

Dla wszystkich produktów naszej marki dostawa jest darmowa. Realizujemy ją przez przesyłki kurierskie DHL, TNT oraz paczkomaty InPost.

1. Zamówienia dostarczane kurierem DHL złożone do godziny 18:00 wysyłamy tego samego dnia. Dotyczy to zamówień opłaconych do godziny 18:00 oraz wysyłanych za pobraniem.

Pozostałe zamówienia realizujemy do godziny 13:00.

Przesyłki nadajemy tylko w dni robocze.

2. Istnieje możliwość odbioru osobistego w Kościanie po uprzednim umówieniu terminu.

Yoer Adrian Kazer
ul. Bernardyńska 2/218
64-000 Kościan

3. Cenniki oraz terminy dostaw dotyczą tylko przesyłek dostarczanych na terenie Polski. Jeżeli chcesz byśmy wysłali produkt do innego kraju, skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu w celu ustalenia kosztów i szczegółów dostawy.

 

V. PAKIET YOER PLATINUM SECURITY 

 

Kupując u nas produkty Yoer otrzymujesz PAKIET YOER PLATINUM SECURITY  

YOER PLATINUM SECURITY to duży pakiet obsługi posprzedażowej ZA DARMO

W ramach pakietu otrzymujesz:

- 3 lata gwarancji / rękojmi za darm,  

- 100 dni na darmowy zwrot, 

- gwarancję / rękojmię "door to door" (od drzwi do drzwi), 

- produkt od polskiego producenta,

- polski serwis,

- dostęp do akcesoriów,

- w razie uznanej reklamacji szybkie dostarczenie produktu wolnego od wad lub zwrot pieniędzy

 

VI. Reklamacja 

Kliknij tutaj, aby pobrać pismo reklamacyjne.

Kupując u nas produkty Yoer możesz skorzystać z prawa do 3 letniej rękojmi lub gwarancji.

Dzięki pakietowi YOER PLATINUM SECURITY (patrz pkt.V.) nie musisz ponosić kosztów wysyłki produktu jeżeli poinformujesz nas w wiadomości e-mail z jakiego adresu możemy odebrać od Ciebie przesyłkę. Oferta ta dotyczy tylko odbioru produktu na terenie Polski.

Możesz również odesłać paczkę na własny koszt wybraną przez siebie firmą spedycyjną na adres Yoer Adrian Kazer ul. Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.

Prawidłowo złożona reklamacja polega na dostarczeniu do naszej firmy produktu wraz z formularzem reklamacyjnym. W tym celu prosimy wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@yoer.pl z wyjaśnieniem czego dotyczy problem. Zamówimy kuriera pod wskazany adres, który odbierze reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym.

Reklamacja powinna zawierać

  • Twoje imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail do kontaktu
  • Nazwę przedmiotu reklamacji
  • Potwierdzenie zawarcia umowy
  • Datę wykrycia wady
  • Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy

Ważna informacja: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. 

Koszty odrzuconej reklamacji ponosi Kupujący.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do tych procedur znajdują się na stronie https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

Więcej informacji na temat Rękojmi znajdziesz poniżej:

Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Zasady odpowiedzialności Sprzedającego w ramach rękojmi regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Informację o decyzji otrzymasz drogą elektroniczną na wskazany przez siebie adres e-mail.

Więcej informacji na temat Gwarancji znajdziesz w pkt.VII.

 

VII. Gwarancja

Kliknij tutaj, aby pobrać pismo reklamacyjne.

Kliknij tutaj, aby pobrać kartę gwarancyjną.

Gwarancja producenta – 36 miesięcy.

Warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.

 

VIII. Odstąpienie od umowy

Kliknij tutaj aby pobrać formularz odstąpienia od umowy.

 

Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu wystarczy, że poinformujesz nas o tym w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktu.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy najlepiej złożyć poprzez e-mail na adres sklep@yoer.pl lub w formie pisemnej na adres Yoer Adrian Kazer Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.

Dzięki pakietowi YOER PLATINUM SECURITY (patrz pkt.V.) nie musisz ponosić kosztów wysyłki produktu jeżeli poinformujesz nas w wiadomości e-mail z jakiego adresu możemy odebrać od Ciebie przesyłkę. Oferta ta dotyczy tylko odbioru produktu na terenie Polski.

Możesz również odesłać paczkę na własny koszt wybraną przez siebie firmą spedycyjną na adres Yoer Adrian Kazer ul. Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.

Produkt należy odesłać w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas z opcją pobrania.

Ważna informacja:

Odsyłając produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie. Jeśli korzystałeś z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (tzn. w sposób wykraczający poza zakres możliwości jakie przysługują w przypadku zapoznawania się z produktem w sklepie stacjonarnym), zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta możemy zwrócić Ci kwotę mniejszą, niż zapłaciłeś. Ewentualne potrącenia ustalane są indywidualnie w zależności od stanu w jakim produkt do nas wróci.

 

IX. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


 

Drogi Kliencie 

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były wykonywane na jak najwyższym poziomie, jednak przypominamy, że również mamy prawo się pomylić, dlatego prosimy Państwa o wyrozumiałość. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i sugestie, które będą rozpatrywane z wielką roztropnością – oczywiście na korzyść Klientów.