Darmowa dostawa
100 dni na darmowy zwrot
3 lata gwarancji
  • Reklamacja

Każdy produkt objęty jest gwarancją "door to door" (od drzwi do drzwi), obowiązującą wyłącznie na terenie Polski i realizowaną w polskim serwisie.
Okres gwarancyjny określony jest każdorazowo na karcie produktu w momencie dokonywania zakupu. 

Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany, a następnie dostarczany w wybrane miejsce.
Wszelkie koszty pokrywa Yoer Adrian Kazer (w przypadku uwzględnionej reklamacji). 
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).

Chcąc skorzystać z gwarancji "door to door":
- skontaktuj się z obsługą sklepu,
- podaj dane, dzięki którym odnajdziemy zamówienie,
- ustal szczegóły potrzebne kurierowi do odbioru Twojego sprzętu.

WAŻNE: Produkt należy bardzo dobrze zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie.

 

Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie sklepu.

Pismo reklamacyjne możesz pobrać tutaj.

Kartę gwarancyjną możesz pobrać tutaj.