Darmowa dostawa
100 dni na darmowy zwrot
3 lata gwarancji
Free shipping
100 days for free return
3 year warranty
  • Regulamin

I. Informacje wstępne

Regulamin określa ogólne warunki korzystania ze sklepu internetowego www.yoer.pl. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługodawca świadczy na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną, jak również umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży.

 

II. Definicje

a) Klient - podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

b) Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

c) Konto Klienta - indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Usługodawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta.

d) Przedsiębiorca indywidualny - osoba fizyczna zawierająca umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

e) Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

f) Rejestracja - opisany w Regulaminie proces zakładania Konta Klienta.

g) Sklep internetowy - sklep internetowy działający na stronie internetowej www.yoer.pl

h) Sprzedający - Yoer sp. z o.o, ul. Bernardyńska 2, 64-000 Kościan, NIP: 698-186-14-13, KRS: 0000977297.

i) Towar - produkt przedstawiony przez Sprzedającego za pośrednictwem Sklepu Internetowego, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

j) Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży zawarta na odległość między Klientem a Sprzedającym na zasadach określonych w Regulaminie.

k) Usługi - świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną nieodpłatne usługi:

- Chat,

- Newsletter,

- Formularz kontaktowy,

- prowadzenie Konta Klienta.

l) Usługodawca - Yoer sp. z o.o., ul. Bernardyńska 2, 64-000 Kościan, NIP: 698-186-14-13, KRS: 0000977297, BDO: 000577525.

 

III. Rejestracja

1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.

2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.

3. W celu Rejestracji Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Usługodawcę na stronie Sklepu Internetowego i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez kliknięcie w formularzu rejestracyjnym przycisku „Zarejestruj”. Podczas Rejestracji Klient podaje swój adres e-mail oraz ustala indywidualne hasło. Dodatkowo Klient może podać dane adresowe do wysyłki oraz dane firmowe do faktury VAT.

4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem i musi zaakceptować jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Usługodawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

 

IV. Składanie zamówień

1. Informacje zawarte na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty Sprzedającego w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej www.yoer.pl lub telefonicznie. Do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym nie jest wymagana wcześniejsza Rejestracja.

3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony Internetowej Sklepu kompletuje zamówienie wybierając Towar i dodając go do "koszyka". Po skompletowaniu całości zamówienia, klient wybiera metodę płatności i rodzaj dostawy, a także podaje dane kontaktowe (z możliwością Rejestracji lub bez) lub loguje się na konto klienta. Przed złożeniem zamówienia klient jest informowany o łącznej cenie za wybrane Towary i kosztach przesyłki, musi zaakceptować warunki regulaminu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać”.

4. Złożenie zamówienia, o którym mowa w ust. 3, stanowi złożenie Sprzedającemu przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, będących przedmiotem zamówienia.

5. Klient składający zamówienie telefonicznie wykorzystuje do tego numer telefoniczny podany na stronie Internetowej Sklepu. Klient składając zamówienie przez telefon, podaje nazwę Towaru spośród Towarów dostępnych na stronie Internetowej Sklepu, określa sposób i adres Dostawy oraz formę płatności, a także podaje adres poczty elektronicznej i adres dostawy. Podczas składania zamówienia telefonicznego Klient jest informowany o danych Sprzedającego, o cenie łącznej wybranych Towarów, łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.

6. Po złożeniu zamówienia i weryfikacji możliwości zrealizowania zamówienia, Sprzedający przesyła na podany przez klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem Sprzedającego o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

 

V. Realizacja zamówień i płatność

1. W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem strony Internetowej Sklepu Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

a. Płatność online (Przelewy online, Karty płatnicze (Visa, Mastercard), Google Pay, BLIK),

b. Przelew tradycyjny,

c. Płatność przy odbiorze,

d. Płatność ratalna,

e. Płatność odroczona.

2. W przypadku złożenia zamówienia telefonicznie Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

a. Przelew tradycyjny,

b. Płatność przy odbiorze.

3. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie:

a. 7 dni - dla płatności tradycyjnym przelewem bankowym,

b. 5 dni - dla płatności online.

4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w ust. 2 Sprzedający ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, Sprzedający prześle Klientowi na oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

5. Klientowi do czasu odbioru Towaru przysługuje umowne prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 395 Kodeksu cywilnego. Prawo to Klient może wykonać składając oświadczenie Sprzedający, w szczególności poprzez użycie dedykowanego linku dostępnego w mailowym potwierdzeniu zamówienia. Powyższe umowne prawo odstąpienia jest odrębne od uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa, a więc nie narusza ani nie ogranicza prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni na podstawie ustawy o prawach konsumenta.

6. W przypadku klientów instytucjonalnych istnieje możliwość indywidualnego uzgodnienia metody i terminu płatności, w tym ustalenia tzw. płatności odroczonej.

7. Dane do przelewu (w tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia):

Santander Bank Polska S.A.

31 1090 1274 0000 0001 3394 0643

Yoer sp. z o.o.

Ul. Bernardyńska 2

64-000 Kościan

 

VI. Dostawa

1. Przy zamówieniach powyżej 100 zł opłacanych z góry koszty dostawy ponosi Sprzedający.

2. Dostawy są realizowane przez przesyłki kurierskie: DHL, FedEx, Pocztę Polską, ORLEN Paczkę oraz paczkomaty InPost.

3. Zamówienia za pobraniem oraz zamówienia płatne z góry (po zaksięgowaniu na koncie Sprzedającego) są realizowane według następującego harmonogramu:

a. do godziny 20:00 (kurier DHL)

b. do godziny 12:00 (Poczta Polska)

c. do godziny 15:00 (paczkomaty InPost)

d. do godziny 14:00 (kurier FedEx)

e. do godziny 13:00 (ORLEN Paczka)

f. do godziny 12:00 (kurier Geis)

4. Wysyłka Towarów z przedsprzedaży jest realizowana zgodnie z terminem wskazanym w karcie danego Towaru.

5. Przesyłki są nadawane wyłącznie w dni robocze.

6. Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie Sprzedającego (Yoer sp. z o.o., ul. Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan) po uprzednim umówieniu terminu. Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy jedynie po opłaceniu zamówienia z góry.

7. Cenniki oraz terminy dostaw dotyczą tylko przesyłek dostarczanych na terenie Polski. Wysyłka za granicę jest możliwa po uprzednim kontakcie ze Sprzedającym i uzgodnieniu warunków dostawy.

 

VII. PAKIET YOER PLATINUM SECURITY

1. Klient, którzy zakupił Towar w Sklepie Internetowym otrzymuje nieodpłatnie PAKIET YOER PLATINUM SECURITY.

2. YOER PLATINUM SECURITY to duży pakiet obsługi posprzedażowej, w ramach którego Klient otrzymuje:

- 3 lata gwarancji,

- 100 dni na darmowy zwrot,

- gwarancję / rękojmię "door to door" (od drzwi do drzwi),

- produkt od polskiego producenta,

- polski serwis,

- dostęp do akcesoriów,

- w razie uznanej reklamacji szybkie dostarczenie produktu wolnego od wad lub zwrot pieniędzy.

 

VIII. Reklamacje

[Konsumenci]

1. Sprzedający ponosi wobec konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedającego, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

2. Towar jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:

a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;

b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedającego najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży i który Sprzedający zaakceptował.

3. Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z Umową sprzedaży, musi:

a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedającego, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedający wykaże, że:

- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,

- przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,

- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy sprzedaży;

c) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;

d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedający udostępnił Konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w ust. 2 i 3 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w ust. 2 i 3 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.

5. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży wynikający z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli:

a) zostało ono przeprowadzone przez Sprzedającego lub na jego odpowiedzialność;

b) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedającego.

6. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany.

7. Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedający może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedającemu uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową sprzedaży, wartość Towaru zgodnego z Umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.

8. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedający został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Towaru z Umową sprzedaży.

9. Koszty napraw lub wymiany Towaru ponosi Sprzedający. Konsument jest obowiązany udostępnić Sprzedającemu Towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedającego.

10. Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową, Sprzedający demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

11. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, gdy:

a) Sprzedający odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;

b) Sprzedający nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;

c) brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedający próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży;

d) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży;

e) z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

12. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.

13. Sprzedający może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny.

14. W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedającemu na jego koszt. Sprzedający zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru (jeżeli Towar jest odbierany przez Sprzedającego lub na jego zlecenie) lub dowodu jego odesłania (jeżeli Konsument odsyła Towar samodzielnie).

15. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży Konsument może składać w dowolnej formie. Preferowana jest forma pisemna z wykorzystaniem zaproponowanego przez Sprzedającego formularza reklamacyjnego. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz.

16. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania.

17. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do tych procedur znajdują się na stronie https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

[Przedsiębiorcy indywidualni]

18. Postanowienia pkt VIII ust. 1-16 Regulaminu dotyczące Konsumentów stosuje się również do Przedsiębiorcy Indywidualnego.

[Przedsiębiorcy]

19. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Towar ma wadę (rękojmia).

20. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.

21. Jeżeli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

22. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Przedsiębiorca może składać w dowolnej formie. Preferowana jest forma pisemna z wykorzystaniem zaproponowanego o przez Sprzedającego formularza reklamacyjnego. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz.

23. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania.

[Towary zakupione przed 01.01.2023]

1. W zakresie reklamacji Towarów zakupionych przed 01.01.2023 r. (decyduje data zawarcia Umowy sprzedaży) zastosowanie mają postanowienia poprzednio obowiązującego regulaminu. Regulamin jest dostępny do pobrania tutaj.

2. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz dla Towarów zakupionych przed 01.01.2023 r.

 

IX. Gwarancja

Oferowane przez Sprzedającego Towary objęte są 36 – miesięczną gwarancją Sprzedającego lub producenta. Warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.

Kliknij tutaj, aby pobrać kartę gwarancyjną.

 

X. Odstąpienie od umowy

1. Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży może w terminie 100 dni by odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się dla Umowy sprzedaży, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje Towar – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku, gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

3. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedającego na Stronie Internetowej Sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Kliknij tutaj aby pobrać formularz odstąpienia od umowy.

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.

5. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy nawiązanie kontaktu ze Sprzedającym w celu ustalenia adresu odbioru zwracanego Towaru. Konsument nie ponosi kosztów zwrotów Towaru. Dotyczy to wyłącznie odbioru Towaru na terenie Polski.

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

7. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedający może zaproponować Konsumentowi odbiór Towaru. Jeśli tego nie zrobi może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

10. Postanowienia pkt X Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy Indywidualnego.

 

XI. Nieodpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Usługi świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyjątkiem usługi Chat, która świadczona jest w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00.

2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.

3. Usługa newslettera polega na przesyłaniu przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej wiadomości zawierających informacje o nowych usługach lub produktach. Newsletter przesyłany jest przez Usługodawcę do wszystkich Klientów, którzy zapisali się do tej usługi.

4. Usługa formularza kontaktowego polega na umożliwianiu wysłania wiadomości do Usługodawcy za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu. Rezygnacja z usługi formularza kontaktowego możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem ww. formularza.

5. Usługa prowadzenia Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi indywidualnego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonywanie szeregu czynności bez konieczności każdorazowego wprowadzania danych w formularzach, w tym zwłaszcza składanie zamówień na podstawie danych przypisanych do Konta Klienta, śledzenie stanu realizacji zamówień złożonych za pośrednictwem Konta oraz historii takich zamówień, oraz edytowanie danych przypisanych do Konta Klienta

6. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta, przy czym może ono zostać usunięte w terminie do 14 dni od zgłoszenia żądania.

7. Usługa chatu polega na nawiązaniu kontaktu w czasie rzeczywistym pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem komunikatora obsługiwanego przez Usługodawcę. Rezygnacja z usługi chatu możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu korzystania z komunikatora obsługiwanego przez Usługodawcę.

8. Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i Usług w przypadku działania przez Klienta na szkodę Usługodawcy lub Sprzedającego, a także w przypadku działania na szkodę innych Klientów, naruszenia przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i Usług jest uzasadnione względami bezpieczeństwa, w szczególności przełamywaniem zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hackerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i Usług z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i Usług. Usługodawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i Usług na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

9. Klient może zgłosić Usługodawcy reklamację w związku z korzystaniem z Usług. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

 

XII. Postanowienia końcowe

1. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży lub umowy świadczenia usług drogą elektroniczną strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Usługodawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami Regulaminu.