-
Regulamin YOER
I. Informacje wstępne
Właścicielem sklepu internetowego www.yoer.pl jest firma YOER sp. z o.o., dawniej Yoer Adrian Kazer, ul. Bernardyńska 2, 64-000 Kościan.
NIP: 698-186-14-13
KRS: 0000977297
REGON: 522443153
BDO: 000577525
Adres do osobistego odbioru towaru (po uprzednim umówieniu terminu i opłaceniu zamówienia z góry):
YOER sp. z o.o.
Ul. Bernardyńska 2/218
64-000 Kościan
II . Składanie ofert - u nas możesz kupić bez rejestracji
W celu dokonania zakupu należy wybrany produkt dodać do koszyka, gdzie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące kosztu całkowitego zakupu tj. ceny produktu + kosztu wysyłki.
III. Realizacja i płatność
Dane do przelewu (w tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia):
Santander Bank Polska S.A.
31 1090 1274 0000 0001 3394 0643
YOER sp. z o.o.
Ul. Bernardyńska 2
64-000 Kościan
Na przelew czekamy maksymalnie do 7 dni.
IV. Dostawa
Dostawa darmowa przy zamówieniach powyżej 100 zł z opłatą z góry. Realizujemy ją przez przesyłki kurierskie DHL, TNT, Pocztę Polską oraz paczkomaty InPost.
1. W zależności od wybranego rodzaju dostawy codziennie realizujemy zamówienia:
a) do godziny 20:00 (kurier DHL)
b) do godziny 13:00 (Poczta Polska)
c) do godziny 17:00 (paczkomaty InPost)
d) do godziny 14:00 (kurier FedEx) - domyślna forma dostawy grilli gazowych
Wg powyższego harmonogramu realizowane są zamówienia za pobraniem oraz zamówienia płatne z góry, jeżeli płatność ta została zaksięgowana na naszym koncie.
Wysyłka produktów z przedsprzedaży będzie realizowana zgodnie z terminem wskazanym w karcie produktu.
Przesyłki nadajemy tylko w dni robocze.
2. Istnieje możliwość odbioru osobistego w Kościanie po uprzednim umówieniu terminu.
YOER sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 2/218
64-000 Kościan
* Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy jedynie po opłaceniu zamówienia z góry.
3. Cenniki oraz terminy dostaw dotyczą tylko przesyłek dostarczanych na terenie Polski. Jeżeli chcesz byśmy wysłali produkt do innego kraju, skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu w celu ustalenia kosztów i szczegółów dostawy.
V. PAKIET YOER PLATINUM SECURITY
Kupując u nas produkty Yoer otrzymujesz PAKIET YOER PLATINUM SECURITY
YOER PLATINUM SECURITY to duży pakiet obsługi posprzedażowej ZA DARMO
W ramach pakietu otrzymujesz:
- 3 lata gwarancji / rękojmi za darmo,
- 100 dni na darmowy zwrot,
- gwarancję / rękojmię "door to door" (od drzwi do drzwi),
- produkt od polskiego producenta,
- polski serwis,
- dostęp do akcesoriów,
- w razie uznanej reklamacji szybkie dostarczenie produktu wolnego od wad lub zwrot pieniędzy
VI. Reklamacja
Kliknij tutaj, aby pobrać pismo reklamacyjne.
Kupując u nas produkty Yoer możesz skorzystać z prawa do 3 letniej rękojmi lub gwarancji.
Dzięki pakietowi YOER PLATINUM SECURITY (patrz pkt.V.) nie musisz ponosić kosztów wysyłki produktu jeżeli poinformujesz nas w wiadomości e-mail z jakiego adresu możemy odebrać od Ciebie przesyłkę. Oferta ta dotyczy tylko odbioru produktu na terenie Polski.
Możesz również odesłać paczkę na własny koszt wybraną przez siebie firmą spedycyjną na adres YOER sp. z o.o. ul. Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.
Prawidłowo złożona reklamacja polega na dostarczeniu do naszej firmy produktu wraz z formularzem reklamacyjnym. W tym celu prosimy wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@yoer.pl z wyjaśnieniem czego dotyczy problem. Zamówimy kuriera pod wskazany adres, który odbierze reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym.
Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail do kontaktu
- Nazwę przedmiotu reklamacji
- Potwierdzenie zawarcia umowy
- Datę wykrycia wady
- Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy
Ważna informacja: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
Koszty odrzuconej reklamacji ponosi Kupujący.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do tych procedur znajdują się na stronie https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
Więcej informacji na temat Rękojmi znajdziesz poniżej:
Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Zasady odpowiedzialności Sprzedającego w ramach rękojmi regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Informację o decyzji otrzymasz drogą elektroniczną na wskazany przez siebie adres e-mail.
Więcej informacji na temat Gwarancji znajdziesz w pkt.VII.
VII. Gwarancja
Kliknij tutaj, aby pobrać pismo reklamacyjne.
Kliknij tutaj, aby pobrać kartę gwarancyjną.
Gwarancja producenta – 36 miesięcy.
Warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.
VIII. Odstąpienie od umowy
Kliknij tutaj aby pobrać formularz odstąpienia od umowy.
Definicje:
a) Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
b) Przedsiębiorca indywidualny - osoba fizyczna zawierająca umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą indywidualnym i chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu wystarczy, że poinformujesz nas o tym w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktu.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy najlepiej złożyć poprzez e-mail na adres sklep@yoer.pl lub w formie pisemnej na adres YOER sp. z o.o. Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.
Dzięki pakietowi YOER PLATINUM SECURITY (patrz pkt.V.) nie musisz ponosić kosztów wysyłki produktu jeżeli poinformujesz nas w wiadomości e-mail z jakiego adresu możemy odebrać od Ciebie przesyłkę. Oferta ta dotyczy tylko odbioru produktu na terenie Polski.
Możesz również odesłać paczkę na własny koszt wybraną przez siebie firmą spedycyjną na adres YOER sp. z o.o. ul. Bernardyńska 2/218, 64-000 Kościan.
Produkt należy odesłać w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas z opcją pobrania.
Ważna informacja:
Odsyłając produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie. Jeśli korzystałeś z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (tzn. w sposób wykraczający poza zakres możliwości jakie przysługują w przypadku zapoznawania się z produktem w sklepie stacjonarnym), zgodnie z przepisami prawa możemy zwrócić Ci kwotę mniejszą, niż zapłaciłeś. Ewentualne potrącenia ustalane są indywidualnie w zależności od stanu w jakim produkt do nas wróci.
IX. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
X. Potwierdzając zamówienie, wyrażasz zgodę na otrzymanie dowodu zakupu drogą elektroniczną. Dokument prześlemy w formie elektronicznej w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.
Drogi Kliencie
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były wykonywane na jak najwyższym poziomie, jednak przypominamy, że również mamy prawo się pomylić, dlatego prosimy Państwa o wyrozumiałość. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i sugestie, które będą rozpatrywane z wielką roztropnością – oczywiście na korzyść Klientów.